کسب لوح زرین دهمین همایش رضایت‌مندی مشتری توسط بیمه سینا اقتصاد کلان ، پایگاه خبری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
قیمت موبایل تا ۱۵ درصد کاهش یافت
شاخص بورس 30 هزار واحد دیگر عقب نشست!
منتظر خاموشی در روزهای آینده باشیم؟
چه بر سر بورس آمده است؟
گام بلند پتروشیمی نوری برای صیانت از محیط زیست / افزایش چشمگیر سود نوری با اجرای ‏طرح بازیابی گازهای ترش فلر و تولید کود سولفات آمونیوم
پرونده ادغام بانک‌های نظامی بسته شد
اعتماد سازی برای عموم مردم یک حرکت ملی به شمار می رود
ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی
واردات خودرو آزاد می‌شود؟
درآمدهای نفتی محقق می شود؟
چرا بانک های نظامی در سپه ادغام شدند؟
یک شرکت پتروشیمی در راه عرضه اولیه
تکمیل مسکن مهر تا قبل از پایان دولت
افزایش قیمت لبنیات متاثر از تحریم ها و نوسانات نرخ ارز است

  آخرين اخبار
۱۳۷ سه شماره تا نجات جان یک بی خانمان
۲۱۰۰ سایت جدید طی یک سال وارد شبکۀ ایرانسل شد
کنسرت آنلاین «وحید تاج و رشید وطن‌دوست» در لنز ایرانسل برگزار می‌شود
اهالی قلب طهران همسایه هم می‌شوند
شهر خوب یک اتفاق نیست، یک انتخاب است
«وگردش» بانکی با تمرکز بر گردشگری
تقدیر شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان از خدمات شایسته بیمه سینا
سفر مدیرعامل بیمه سینا به استان کرمان
همراه اول در نصب و راه‌اندازی تعداد سایت‌های جدید رکوردشکنی کرد
ششمین دورۀ «الکام‌استارز» با حمایت ایرانسل آغاز به کار کرد
  پربيننده ترين اخبار
نخستین مناقصه الکترونیکی شهرداری تهران توسط منطقه 12 پایتخت
کمپین هفته هوای پاک در منطقه 2 برگزار شد
نقش بی‌بدیل کارکنان شهرداری تهران در انتقال اصول طرح کاپ به شهروندان
مشارکت مدیران و کارکنان بیمه کوثر در پویش نذر فاطمیه
موافقت با طرح اصلاحی محور 35 متری کرمان در منطقه 14
پویش «ارتقاء فرهنگ آپارتمان نشینی» در منطقه ۲۰ کلید خورد
دومین گردهمایی سازندگان و طراحان منطقه یک برگزار می شود
مددسرای منطقه۹ به صورت شبانه‌روزی پذیرای مددجویان
رکورد پخش زنده ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با ٣.۴ میلیون تماشا
برپایی سوگواره عزاداری فاطمی در فضای مجازی و میدانی با مشارکت سرای محلات
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

کسب لوح زرین دهمین همایش رضایت‌مندی مشتری توسط بیمه سینا

اقتصاد کلان : شرکت بیمه سینا لوح زرین دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری را دریافت کرد.

  

کسب لوح زرین دهمین همایش رضایت‌مندی مشتری توسط بیمه سینا

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در این همایش سراسری که با رویکرد جهش تولید و با هدف قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری‌مدار در جمع صاحبان صنایع و مسئولان عالی رتبه کشور و معتبرترین بنگاه‌های اقتصادی و بازرگانی کشور برگزار شد، با اهدای لوح زرین سپاس از خدمات بیمه سینا در حوزه مشتری‌مداری، تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، لوح زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا اعطا شد که مدیر ارتباط با مشتریان بیمه سینا، به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

بر اساس ارزیابی دبیرخانه همایش، شرکت بیمه سینا با توجه به دارا بودن شاخص‌های پاسخگویی، مشتری‌مداری و ارائه خدمات به مشتریان، شایسته‌ی دریافت لوح زرین رضایت‌مندی مشتری شد.

این گزارش می‌افزاید، در این همایش دکتر پورمحمدی معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر میرمحمدصادقی رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران و دکتر فرهنگی عضو هیئت رئیسه مجلس به بیان دیدگاه‌های خود با رویکرد رضایت‌مندی مشتری پرداختند.
 شماره خبر : 14657      انتشار : 9/10/1399        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

اقتصاد کلان

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست