اعتماد سازی برای عموم مردم یک حرکت ملی به شمار می رود اقتصاد کلان ، پایگاه خبری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
قیمت موبایل تا ۱۵ درصد کاهش یافت
شاخص بورس 30 هزار واحد دیگر عقب نشست!
منتظر خاموشی در روزهای آینده باشیم؟
چه بر سر بورس آمده است؟
گام بلند پتروشیمی نوری برای صیانت از محیط زیست / افزایش چشمگیر سود نوری با اجرای ‏طرح بازیابی گازهای ترش فلر و تولید کود سولفات آمونیوم
پرونده ادغام بانک‌های نظامی بسته شد
اعتماد سازی برای عموم مردم یک حرکت ملی به شمار می رود
ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی
واردات خودرو آزاد می‌شود؟
درآمدهای نفتی محقق می شود؟
چرا بانک های نظامی در سپه ادغام شدند؟
یک شرکت پتروشیمی در راه عرضه اولیه
تکمیل مسکن مهر تا قبل از پایان دولت
افزایش قیمت لبنیات متاثر از تحریم ها و نوسانات نرخ ارز است

  آخرين اخبار
کمپین هفته هوای پاک در منطقه 2 برگزار شد
نقش بی‌بدیل کارکنان شهرداری تهران در انتقال اصول طرح کاپ به شهروندان
نخستین مناقصه الکترونیکی شهرداری تهران توسط منطقه 12 پایتخت
رکورد پخش زنده ١٠٠٠ هیئت‌ در روبیکا با ٣.۴ میلیون تماشا
پخش زنده هیئت‌ها در روبیکا دیشب 2.8 میلیون بار تماشا شد
اتصال 154 روستای آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت همراه اول
استقبال از پخش زنده هیئت‌ها در روبیکا با ١٧٠٠٠٠٠ تماشا
درخشش هلدینگ خلیج فارس در همایش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت
تبدیل شهر زیر زمینی پایتخت به شهری هوشمند
حمایت شهرداری از ساخت بزرگترین بیمارستان غرب تهران
  پربيننده ترين اخبار
منتظر خاموشی در روزهای آینده باشیم؟
شاخص بورس 30 هزار واحد دیگر عقب نشست!
چه بر سر بورس آمده است؟
موافقت کمیسیون ماده پنج با طرح موضعی محله نفرآباد بر اساس الگوی مسکن ایرانی–اسلامی
قیمت موبایل تا ۱۵ درصد کاهش یافت
حضور راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تراکنش ایران
کمک 10 میلیاردی بیمه سرمد برای خرید تبلت‌های دانش‌آموزی
اولویت های بانک گردشگری در دهه آینده
جهاد دانشگاهی به جمع مشتریان بزرگ بیمه سرمد پیوست
توزیع بسته های معیشی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا
افتتاح ساختمان جدید شعبه سرمد در اردبیل/ تشکر فرماندار از سرمدی‌ها
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین امضای تفاهم نامه بیمه ایران و ایساکو:
اعتماد سازی برای عموم مردم یک حرکت ملی به شمار می رود

اقتصاد کلان: اعتماد سازی صنعت بیمه برای تمامی آحاد جامعه یک سرمایه ملی به شمار می رود و باید زنجیره ارزش آن ادامه پیدا کند.

  

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی كه در آیین تبادل تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بیمه ایران و شرکت ایساکو سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: تفاهم شرکت‌های بزرگ و گسترش دامنه همکاری آنان افزایش توان اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید را به دنبال خواهد داشت.
رئیس کل بیمه مرکزی انتظارات جامعه در مقوله خودرو و خدمات جانبی و پس از فروش آن را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت:اگر فرایند پرداخت خسارات در صنعت بیمه بتواند به صورت کامل و سریع صورت بگیرد مزایای صنعت بیمه بر خانواده های های مردم هم احساس خواهد شد.
دکتر سلیمانی با اشاره به سهم ۵۶ درصدی شرکت بیمه ایران از بازار بیمه نامه شخص ثالث، تصریح کرد: اعتماد سازی و ارزش آفرینی برای اقتصاد کشور و رضایتمندی آحاد مختلف جامعه از اهداف مهم ما در این حوزه به شمار می رود وگرنه بر اساس آمار موجود ضریب خسارت شخص ثالث بالاتر از میزان حق بیمه های دریافتی است.
وی خاطرنشان کرد: تقویت بیمه نامه کیفیت محصولات خودرویی و همچنین ارتقای سطح کیفی خودروسازان در کاهش خسارات نقش مهمی ایفا می‌کنند که باید به آنها توجه شود.
رئیس شورای عالی بیمه امضای تفاهمنامه بین دو شرکت بیمه ایران و ايساكو را یک حرکت ملی توصیف کرد و گفت: در راستای هم افزایی با صنعت و جلب رضایت عموم مردم، آمادگی خود را برای تعامل بیشتر با تمامی خودروسازان اعلام می کنیم.
در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری دو شرکت بیمه ایران و ایساکو با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیر عامل ایران خودرو توسط مديران عامل این شرکت ها به امضا رسید.
گفتنی است بر اساس تفاهم نامه همکاری که میان شرکت های بیمه ایران و شرکت تهیه و توزیع قطعات ایران خودرو (ایساکو) در حضور رییس کل بیمه مرکزی به امضا رسید عملیات تسهیل گری خدمات بیمه ای و امدادرسانی به خودروها و زیاندیدگان با سرعت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

بر اساس این گزارش با اجرای این تفاهم نامه از این پس با هماهنگی های دو شرکت بیمه ایران و ایساکو و همچنین تبادل و دسترسی آنلاین اطلاعات بیمه گذاران در قالب پلتفرم جامع خدمات مکان محور، میزان مراجعه خسارت دیدگان به مجتمع های پراخت خسارات بیمه ای به حداقل خواهد رسید.
در این قرارداد همکاری، تسهیلات ویژه ای در خصوص ارائه خدمت بازدید اولیه در محل مورد نظر مشتریان با رعایت آیین نامه شورای عالی بیمه، جبران خسارت خودروهای آسیب دیده از طریق تعمیرات ، مطابق استانداردهای روز با رضایت مالکان خودرو و ارائه خدمات خاص به مشتریانی که از امتیاز پوشش بیمه بدنه شرکت بیمه ایران سود می برند، در نظر گرفته شده است.
شایان ذکر است در تفاهم نامه یاد شده موضوعاتی نظیر همکاری طرفین در مسیر بهره برداری نظام جامع خدمات ، خدمت رسانی به زیان دیدگان حوادث جاده ای، جبران خسارات خودروهای آسیب دیده و همچنین تبادل اطلاعاتی با رعایت حفظ محرمانگی اسناد و اطلاعات به تایید طرفین رسیده و بر ایجاد زیرساخت ها و الزاماتی در روند ارائه خدمات مطلوب به زیاندیدگان با تکیه بر مصادیق طرح کسب و کار نیز تاکید شده است.

 شماره خبر : 14534      انتشار : 18/9/1399        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

اقتصاد کلان

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست