ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اقتصاد کلان ، پایگاه خبری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
قیمت موبایل تا ۱۵ درصد کاهش یافت
شاخص بورس 30 هزار واحد دیگر عقب نشست!
منتظر خاموشی در روزهای آینده باشیم؟
چه بر سر بورس آمده است؟
گام بلند پتروشیمی نوری برای صیانت از محیط زیست / افزایش چشمگیر سود نوری با اجرای ‏طرح بازیابی گازهای ترش فلر و تولید کود سولفات آمونیوم
پرونده ادغام بانک‌های نظامی بسته شد
اعتماد سازی برای عموم مردم یک حرکت ملی به شمار می رود
ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی
واردات خودرو آزاد می‌شود؟
درآمدهای نفتی محقق می شود؟
چرا بانک های نظامی در سپه ادغام شدند؟
یک شرکت پتروشیمی در راه عرضه اولیه
تکمیل مسکن مهر تا قبل از پایان دولت
افزایش قیمت لبنیات متاثر از تحریم ها و نوسانات نرخ ارز است

  آخرين اخبار
اهالی قلب طهران همسایه هم می‌شوند
شهر خوب یک اتفاق نیست، یک انتخاب است
«وگردش» بانکی با تمرکز بر گردشگری
تقدیر شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان از خدمات شایسته بیمه سینا
سفر مدیرعامل بیمه سینا به استان کرمان
همراه اول در نصب و راه‌اندازی تعداد سایت‌های جدید رکوردشکنی کرد
ششمین دورۀ «الکام‌استارز» با حمایت ایرانسل آغاز به کار کرد
دریافت تندیس و لوح تقدیر توسط شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان
مددسرای منطقه۹ به صورت شبانه‌روزی پذیرای مددجویان
برپایی سوگواره عزاداری فاطمی در فضای مجازی و میدانی با مشارکت سرای محلات
  پربيننده ترين اخبار
امضای تفاهم‌نامه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و مجتمع سیتی‌استار مشهد
داریوش سلیمی سکان دار معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش
ویژه برنامه‌های همراه اول در ایام فاطمیه
آمادگی همراه اول برای هوشمند کردن فرایندها در حوزه انرژی
لنز ایرانسل میزبان اجرای آنلاین نمایش «زخم مدینه»
اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در منطقه 2
عزم سازمان منطقه آزاد کیش برای توسعه و رونق اقتصادی بندر چارک
اعطای تسهیلات به کارکنان تعاونی مسکن برق و پست هرمزگان
تقدیر از برگزیدگان فراخوان طرح های منتخب لباس فرم کارکنان
اجرای طرح تغییر رفتار شهروندی درحوزه «آپارتمان نشینی»
اعضای ستاد هماهنگی و پیگیری مسائل جام جهانی 2022قطر معرفی شدند
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

سالاری در مراسم رونمایی از نهمین خدمت طرح 3070 مطرح کرد
ارزیابی مستمر و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی

اقتصاد کلان: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ارزیابی مستمر خدمات غیرحضوری این سازمان خبر داد و گفت: به منظور دریافت نظرات و دیدگاه‌های ذینفعان و پشتیبانی دائمی خدمات غیرحضوری، ظرفیت پاسخگویی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

  

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در پنجمین جلسه رونمایی از خدمات 30 گانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در قالب طرح 3070 اظهار داشت: امروز نهمین خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی است، رونمایی می‌شود.

سالاری افزود: در این ۵ هفته طرح ها مطابق برنامه رونمایی شده است و امیدواریم تا پایان طرح همه برنامه‌ها به خوبی و در زمان مقرر اجرا شوند و طرح‌های افتتاح شده به صورت غیرحضوری کامل و به روش آسان و روان برای مردم مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخی خدمات سازمان تأمین اجتماعی منجر به دریافت و یا پرداخت وجوه می‌شود، گفت:  این خدمات حساسیت بیشتری دارند و باید با جدیت و دقت بالاتری کار انجام شود و البته سرویسی که به صورت غیرحضوری انجام می‌شود قطعا باید در شعب حذف شود.

میرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی تمامی واحدهای این سازمان برای پیشبرد خدمات غیرحضوری تأکید کرد و گفت: سرویس‌ها غیرحضوری مختلف با هم ارتباط دارند و تمامی واحدهای سازمان باید به صورت مشترک و هم راستا برای تکمیل این خدمات بااستفاده از تمامی ظرفیت‌ها تلاش کنند.

سالاری از برنامه ریزی برای اصلاح و به‌روز رسانی معماری سامانه خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: با تکمیل خدمات غیرحضوری این برنامه نیز به اجرا در می‌آید و تمامی سامانه‌ها به یکدیگر متصل خواهند شد.

وی توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی را نهمین فرایند از خدمات غیرحضوری طرح 3070 اعلام کرد و افزود: بهره برداری از این سرویس موجب تسهیل امور کارفرمایان می شود و نقطه شروعی برای غیرحضوری شدن سایر خدمات تامین اجتماعی به کارفرمایان است.

سالاری ادامه داد: بعد از این سرویس خدمات دیگری نیز غیرحضوری خواهند شد و کارفرمایان برای هیچ کاری نیاز به مراجعه حضوری به شعب نخواهند داشت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: درحال حاضر مبالغ مربوط به تعهدات کوتاه مدت برای افرادی که دارای حساب بانک رفاه هستند، پس از طی مراحل در سامانه خدمات غیرحضوری به صورت روزانه پرداخت می‌شود و امیدواریم با همکاری بانک رفاه کارگران این خدمات به افرادی که دارای حساب بانکی دیگری هستند نیز برقرار شود.

علی اکبر ربیع زاده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گزارشی از روند خدمات غیرحضوری و پیشرفت طرح 3070 ارائه داد.

وی اظهار داشت: توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی یک سرویس کلیدی برای غیرحضوری شدن تعداد بیشتری از خدمات به کارفرمایان است. امروز با وجود اینکه تا کنون 9 سرویس از خدمات ۳۰ گانه به بهره برداری رسیده است اما از نظر میزان پیشرفت کار به نزدیک به ۵۰ درصد رسیده ایم و عملا با راه اندازی این سرویسها بخش قابل توجهی از اقدامات و زمینهسازی‌های مورد نیاز برای سایر سرویسها فراهم شده است.

 شماره خبر : 14521      انتشار : 18/9/1399        آرشيو اجتماعی         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

اقتصاد کلان

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست