بانک ایران زمین الگوی مدرن بانکداری است اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  

  خبرهای برگزيده
چالش بزرگ صنعت بیمه همگانی سازی بیمه های اختیاری است
جزئیات پرداخت وام و تسهیلات به مستاجران
موسوی: سند همکاری با چین پس از تایید به اطلاع افکارعمومی می‌رسد
نرخ بیکاری جوانان ۲۴.۵ درصد اعلام شد
اتصال کارت‌های بانکی ایران به شبکه بانکی روسیه
جزئیات عرضه ETF‌های بعدی دولت مشخص شد
هزینه‌ تست کرونا در بخش خصوصی و دولتی اعلام شد
طرح مجلس برای مالیات دارندگان چند خودرو
سقف انتقال کارت به کارت افزایش پیدا کرد
افتتاح بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال
پیش‌بینی شاخص دو میلیون واحدی تا پایان امسال
تحلیل کارشناسی از ریزش این روزهای شاخص بورس
بورس مسکن روز میز دولتمردان
دومین نفتکش ایرانی به سواحل ونزوئلا رسید

  آخرين اخبار
ضرورت خدمت رسانی ویژه به هموطنان استان لرستان با توجه به ظرفیت های بانک سینا
دیدار مدیرعامل بانک دی با خانواده شهید محمد زینال پور
سهم زغال سنگ کرمان در تامین نیاز ذوب آهن اصفهان افزایش می یابد
افتتاح ساختمان جدید بیمه "ما" ؛ ساختمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی
پیوند صنعت بیمه و بازارهای سرمایه ای مستحکم تر خواهد شد
کاربران و مشتریان سامانه های بانکداری اینترنتی مراقب باشند
شعبه ساعی بانک دی افتتاح شد
قدردانی بانک سینا از مشارکت هموطنان در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز
کسب تندیس حامی حقوق مصرف‌کننده توسط پگاه تهران
اعلام اسامی برندگان مسابقات اینستاگرامی بانک سینا
  پربيننده ترين اخبار
بانک کارآفرین آماده اعطای تسهیلات ویژه به بخش صنعت و معدن
بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی بازنشستگان صادر می‌شود
8 شرکت زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در صف ورود به بورس هستند/ حمایت از سهامداران حقیقی و خرد سرلوحه برنامه های بانک گردشگری باشد
خامی : بانک گردشگری جزء بانک های سودده در بورس است/ برنامه ریزی برای ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه در سال 99
پیام رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت هفته دفاع مقدس
بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پگاه
انجام آزمایشی معاملات الکترونیکی به صورت پایلوت در منطقه ۲کلید خورد
کیش ایر، پیشگام خطوط هوایی در ورود به بورس
تقدیر رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از مدافعان سلامت در جزیره
ورزشکاران جزیره کیش در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان
محصولات ذوب آهن اصفهان، ساختمان سازی در افغانستان را متحول خواهد کرد
افزایش ۲۰ درصدی تولید شیرخام در کشت و صنعت سلماس
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیر عامل بانک ایران زمین:
بانک ایران زمین الگوی مدرن بانکداری است

اقتصادکلان: مدیرعامل بانک ایران‌ زمین گفت: این بانک با بهره‌گیری از ظرفیت کسب‌وکارهای فین تکی درصدد ارائه خدمات مشتری محورانه به مردم و توسعه حوزه‌های کسب‌وکاری در تعاملات بانکی و مالی است و با تجهیز به فناوری های نوین به عنوان یک الگوی مدرن بانکداری در حرکت است.

   به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط  عمومی بانک ایران زمین، مجید پور سعید اظهار داشت: بانک ایران زیمن برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای طراحی و تولید محصولات و خدمات نوین را فراهم کرده است و این بانک با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران‌زمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان درحال‌توسعه فعالیت‌های خوبی در مسیر نوآوری است.


وی افزود: بانک ایران‌زمین با بهره‌گیری از ظرفیت کسب‌وکارهای فین تکی درصدد ارائه خدمات مشتری محورانه به مردم و توسعه حوزه‌های کسب‌وکاری در تعاملات بانکی و مالی است.

پورسعید مشارکت با شرکت‌های فین تکی را که معامله برد- برد دانست و یادآور شد: شرکت‌های فین تکی چالاکی و شناسایی نیاز مردم خدمات ارائه می‌دهند که از ارزش‌افزوده بالایی برخوردار است و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو با مشارکت و همکاری با این بازیگران جدید منجر به تثبیت جایگاه بانک و ارائه خدمات نوآورانه به مردم می‌شود.

مدیرعامل بانک ایران‌زمین خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگ‌سازی و مدرن سازی در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتری‌گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۳۳۰ شعبه این بانک در کشور یادآور شد: در حال حاضر ۹۷ درصد تراکنش‌های این بانک در خارج از شعب انجام می‌شود و ما درصدد هستیم با ارائه خدمات الکترونیک به‌صورت شبانه‌روزی نیاز مردم به مراجعه حضور به شعب را تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد کاهش دهیم.

پورسعید بابیان این‌که در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، گفت: بانکداری دیجیتال داده محور است، ازاین‌رو در این بانک با تحلیل رفتارهای مشتریان سعی می‌شود با رویکرد مشتری محوری خدماتی به آن‌ها ارائه شود که موردنیاز و فراتر از انتظار مشتریان و از ارزش‌افزوده خوبی نیز برخوردار باشد.

مدیرعامل بانک ایران‌زمین با اشاره به بهره‌گیری از کانال‌های یکپارچه برای ارائه خدمات در تحول دیجیتال گفت: این بانک به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال جاری یکپارچه کرده است و با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیر بانکی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه تحول دیجیتال در این بانک اذعان داشت: زیرساخت‌های لازم در این بانک به‌منظور حرکت در مسیر تحول دیجیتال ایجادشده و گام‌های خوبی در این مسیر نیز برداشته‌شده است.

پورسعید با اشاره به هلدینگ جامپ (شرکت جهان ارقام پارس) گفت: این شرکت هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین است که با داشتن ۸ شرکت زیرمجموعه برای حرکت بهتر این بانک در مسیر تحول دیجیتال و نوآوری تأسیس‌شده و این بانک با بهره‌گیری از توان این شرکت‌ با قدرت حرکت در مسیر نوآوری را دنبال می‌کند.
 شماره خبر : 13386      انتشار : 21/9/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

www.eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست