بانک ایران زمین الگوی مدرن بانکداری است خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
انگلیس، فرانسه و آلمان مکانیسم ماشه برجام را فعال کردند
ایران همه محدودیت‌های برجام را کنار گذاشت /گام پنجم برداشته شد
مسکن بیش از این ظرفیت افزایش قیمت ندارد
واکنش بورس به شهادت سردار سلیمانی؛ افت ۱۶ هزار واحدی شاخص
رشد بورس، هر روز بیشتر از دیروز
نمایشگاه کار ایران امسال با رونمایی از یک محصول جدید برگزار می‌شود
آنچه که باید از خودروی آبسوز بدانیم
در بازار طلا، سکه و ارز چه خبر است؟
اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است

  آخرين اخبار
نقش بیمه سامان در تحقق اهداف بیمه ای برنامه ششم توسعه
تثبیت نماگر تالار شیشه‌ای در کانال ۴۱۷ هزار واحد
عزم جدی بانک ملی ایران در حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان
برندگان چهارمین دوره قرعه‌کشی جوایزدارندگان کارتخوان‌ها مشخص شدند
بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمزیکبارمصرف بانک مرکزی متصل شد
بیمه‌ کوثر در بین 100شرکت برتر کشور قرار گرفت
"فردا" طرح سپرده تسهیلاتی جدید بانک تجارت
مشارکت بانک توسعه تعاون در طرح‌های تولیدی و گردشگری استان هرمزگان
۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به علوم پزشکی اصفهان
تمدید مهلت ثبت نام چهارمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی تا ۱۰بهمن
  پربيننده ترين اخبار
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
جزییات عرضه سهام بلوکی ۳ شرکت دولتی
پست بانک ۱۷ ریال سود محقق کرد
درخواست ۶ شرکت بازار پایه برای پذیرش در بازار اصلی
زمان اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی تغییر کرد
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیتهای موجود میسر است
تقدیر از فعالیت های بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
گسترش همکاری بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی
سهامداران باید ریسک ها را کنترل کنند
کاهش ۹۳۹ واحدی شاخص بورس
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیر عامل بانک ایران زمین:
بانک ایران زمین الگوی مدرن بانکداری است

اقتصادکلان: مدیرعامل بانک ایران‌ زمین گفت: این بانک با بهره‌گیری از ظرفیت کسب‌وکارهای فین تکی درصدد ارائه خدمات مشتری محورانه به مردم و توسعه حوزه‌های کسب‌وکاری در تعاملات بانکی و مالی است و با تجهیز به فناوری های نوین به عنوان یک الگوی مدرن بانکداری در حرکت است.

   به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط  عمومی بانک ایران زمین، مجید پور سعید اظهار داشت: بانک ایران زیمن برای حرکت در مسیر تحول دیجیتال زیرساخت‌های لازم برای طراحی و تولید محصولات و خدمات نوین را فراهم کرده است و این بانک با راه‌اندازی مرکز نوآوری ایران‌زمین و مشارکت فعالانه و ارائه خدمات بانکی متنوع به فین تک‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان درحال‌توسعه فعالیت‌های خوبی در مسیر نوآوری است.


وی افزود: بانک ایران‌زمین با بهره‌گیری از ظرفیت کسب‌وکارهای فین تکی درصدد ارائه خدمات مشتری محورانه به مردم و توسعه حوزه‌های کسب‌وکاری در تعاملات بانکی و مالی است.

پورسعید مشارکت با شرکت‌های فین تکی را که معامله برد- برد دانست و یادآور شد: شرکت‌های فین تکی چالاکی و شناسایی نیاز مردم خدمات ارائه می‌دهند که از ارزش‌افزوده بالایی برخوردار است و مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد؛ ازاین‌رو با مشارکت و همکاری با این بازیگران جدید منجر به تثبیت جایگاه بانک و ارائه خدمات نوآورانه به مردم می‌شود.

مدیرعامل بانک ایران‌زمین خاطرنشان کرد: بانکداری دیجیتال مستلزم تحول، فرهنگ‌سازی و مدرن سازی در تمام لایه‌های مدیریتی، فرایندی، عملیاتی و فناوری است که تحقق این امر نیازمند گذار از یک دیدگاه محصول گرا به مشتری‌گرا و خدمت محور است که این روند در بانک ایران‌زمین دنبال می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۳۳۰ شعبه این بانک در کشور یادآور شد: در حال حاضر ۹۷ درصد تراکنش‌های این بانک در خارج از شعب انجام می‌شود و ما درصدد هستیم با ارائه خدمات الکترونیک به‌صورت شبانه‌روزی نیاز مردم به مراجعه حضور به شعب را تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد کاهش دهیم.

پورسعید بابیان این‌که در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک تصمیم‌گیری در بانک است، گفت: بانکداری دیجیتال داده محور است، ازاین‌رو در این بانک با تحلیل رفتارهای مشتریان سعی می‌شود با رویکرد مشتری محوری خدماتی به آن‌ها ارائه شود که موردنیاز و فراتر از انتظار مشتریان و از ارزش‌افزوده خوبی نیز برخوردار باشد.

مدیرعامل بانک ایران‌زمین با اشاره به بهره‌گیری از کانال‌های یکپارچه برای ارائه خدمات در تحول دیجیتال گفت: این بانک به‌منظور یکپارچه کردن کانال‌های ارائه خدمات، کانال موبایل و اینترنت در سال جاری یکپارچه کرده است و با ایجاد تنوع در خدمات شعب دیجیتال بانک، خدمات غیر بانکی را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به تدوین نقشه راه تحول دیجیتال در این بانک اذعان داشت: زیرساخت‌های لازم در این بانک به‌منظور حرکت در مسیر تحول دیجیتال ایجادشده و گام‌های خوبی در این مسیر نیز برداشته‌شده است.

پورسعید با اشاره به هلدینگ جامپ (شرکت جهان ارقام پارس) گفت: این شرکت هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران‌زمین است که با داشتن ۸ شرکت زیرمجموعه برای حرکت بهتر این بانک در مسیر تحول دیجیتال و نوآوری تأسیس‌شده و این بانک با بهره‌گیری از توان این شرکت‌ با قدرت حرکت در مسیر نوآوری را دنبال می‌کند.
 شماره خبر : 13386      انتشار : 21/9/1398        آرشيو بانک         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

www.eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست