سرعت توسعه و فروش بیمه‌‌های زندگی شدت می‌گیرد خبرگزاری اقتصاد کلان

  امروز شمسی

  تماس با ما  تماس با ما   طلا و ارز  طلا و ارز   معدن  معدن   صنعت   صنعت    بیمه  بیمه   بانک  بانک   بورس  بورس   اقتصاد اجتماعی  اقتصاد اجتماعی   اقتصاد سیاسی  اقتصاد سیاسی   اقتصاد بین الملل  اقتصاد بین الملل   اقتصاد کلان  اقتصاد کلان   صفحه اصلی  صفحه اصلی  
  خبرهای برگزيده
محصولات و خدمات بیمه ای نبايد جزو کالاهای لوکس محسوب شود
کدام خانه ها باید مالیات بدهند؟
مالیات جدید همان عوارض خروج از کشور است
بهترین اقتصادهای جهان معرفی شدند
انگلیس، فرانسه و آلمان مکانیسم ماشه برجام را فعال کردند
ایران همه محدودیت‌های برجام را کنار گذاشت /گام پنجم برداشته شد
مسکن بیش از این ظرفیت افزایش قیمت ندارد
واکنش بورس به شهادت سردار سلیمانی؛ افت ۱۶ هزار واحدی شاخص
رشد بورس، هر روز بیشتر از دیروز
نمایشگاه کار ایران امسال با رونمایی از یک محصول جدید برگزار می‌شود
آنچه که باید از خودروی آبسوز بدانیم
در بازار طلا، سکه و ارز چه خبر است؟
اصلاح قیمت بنزین؛ تصمیمی سخت در شرایطی دشوار
آسیب‌پذیری اقتصاد ایران از عوامل سیاسی خارجی کاهش یافته است

  آخرين اخبار
نقش بیمه سامان در تحقق اهداف بیمه ای برنامه ششم توسعه
تثبیت نماگر تالار شیشه‌ای در کانال ۴۱۷ هزار واحد
عزم جدی بانک ملی ایران در حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان
برندگان چهارمین دوره قرعه‌کشی جوایزدارندگان کارتخوان‌ها مشخص شدند
بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمزیکبارمصرف بانک مرکزی متصل شد
بیمه‌ کوثر در بین 100شرکت برتر کشور قرار گرفت
"فردا" طرح سپرده تسهیلاتی جدید بانک تجارت
مشارکت بانک توسعه تعاون در طرح‌های تولیدی و گردشگری استان هرمزگان
۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی به علوم پزشکی اصفهان
تمدید مهلت ثبت نام چهارمین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی تا ۱۰بهمن
  پربيننده ترين اخبار
سیاست های جدید بانک سینا بر رضایتمندی مشتریان استوار است
جزییات عرضه سهام بلوکی ۳ شرکت دولتی
پست بانک ۱۷ ریال سود محقق کرد
درخواست ۶ شرکت بازار پایه برای پذیرش در بازار اصلی
زمان اجرای دستورالعمل حاکمیت شرکتی تغییر کرد
ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیتهای موجود میسر است
تقدیر از فعالیت های بانک تجارت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی
گسترش همکاری بانک تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی
سهامداران باید ریسک ها را کنترل کنند
کاهش ۹۳۹ واحدی شاخص بورس
  اوقات شرعی



  ارسال خبر به ما : چاپ

مدیر بیمه‌‌های زندگی بیمه کوثر:
سرعت توسعه و فروش بیمه‌‌های زندگی شدت می‌گیرد

اقتصاد کلان: نخستین گروه مدیران فروش بیمه‌های زندگی از میان نمایندگان شرکت بیمه کوثر با هدف توسعه بیمه‌های زندگی در جامعه انتخاب شدند.

  

به گزارش اقتصاد کلان به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های زندگی بیمه کوثر، با حضور نمایندگان منتخب سراسر کشور نخستین دوره آموزش پیشرفته گروه‌سازی برگزار شد. 

مرتضی کامرانی با بیان اینکه طرح ایجاد سازمان فروش بیمه‌های زندگی با همکاری مدیریت امور نمایندگان بیمه کوثر اجرایی شد، گفت: این طرح با هدف تشکیل گروه‌های فروش، توسعه و سازماندهی فرایند فروش، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه‌ها بر اساس توانمندی‌ها، ایجاد ساختار منظم تقسیم کارمزد بین افراد مرتبط و دخیل در فروش بیمه‌نامه و ایجاد مسیر رشد و ارتقای نمایندگان تهیه شده است به‌نحوی که با ایجاد انگیزه و حس اعتماد و اطمینان در همه افراد یادشده، فرایند فروش برایشان دلپذیر و آسان شود.

وی با اشاره به ضرورت کار گروهی برای تحقق اهداف طرح سازمان فروش بیمه‌نامه‌های زندگی، گفت: یکی از ابزارهای نوین مدیریت فروش، استفاده از توان گروه‌های فروش در سازمان است و سازمان‌های بزرگ در برنامه‌های جامع و بلندمدت فروش خود به این نقطه مشترک رسیده‌اند که تمام روش‌های فروش؛ در صورتی‌که حول محوریت کار تیمی نباشد، منتج به موفقیت نخواهد شد.

مدیر بیمه‌های زندگی افزود: تشکیل گروه‌های فروش به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که از مزیت‌های کار گروهی از جمله افزایش بهره‌وری و کارایی، سهولت در کنترل فرایندها، ایجاد بستر آموزش در گروه، تعریف نقش‌ها و وظایف اعضای گروه بر اساس توانایی افراد، اجرای بهتر و سریعتر امور، امکان ارزیابی عملکرد گروه، انتقال سریع اطلاعات و تغییرها، بهبود روابط، شکوفایی خلاقیت‌ها و... بهره‌مند شوند و بهترین نتایج ممکن را از طریق کار مشارکتی تحقق بخشند.

کامرانی در ادامه اظهار کرد: پیرو سیاست‌های راهبردی شرکت مبنی بر گسترش و توسعه فروش بیمه‌های زندگی و با توجه به فراهم شدن بستر نرم‌افزاری گروه‌‌سازی و تقسیم کارمزد، این طرح را تهیه و اجرا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در دوره‌های قبل، بیمه‌های زندگی در شرکت عمدتا به‌وسیله نمایندگان حقیقی، حقوقی یا نمایندگان فروش این بیمه‌‌نامه‌ها به‌شکل انفرادی ارایه می‌شد، افزود: اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به آیین‌نامه شماره«96» بیمه مرکزی که به‌شکل رسمی فعالیت نمایندگان فروش بیمه‌های زندگی را در زیرمجموعه نمایندگان حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر کرده است؛ در این طرح، فروش بیمه‌نامه‌ها از طریق گروه‌‌سازی، با محوریت نمایندگان برتر و با امکان تقسیم کارمزد بین همه ارکان سازمان فروش انجام خواهد گرفت. 

 شماره خبر : 13352      انتشار : 9/9/1398        آرشيو بیمه         آرشيو همه اخبار


   نظرات کاربران :

نام و نام خانوادگی : *  
نظرات : *

(حداکثر 900 کارکتر)

 
کارکتر تايپ شده :  
   

www.eghtesadkalan.ir

کلیه حقوق تجاری اين سايت برای گروه خبری محفوظ میباشد

استفاده و انتشار مطالب اين سايت با نیت بالا بردن فرهنگ و دانش بشری آزاد میباشد

برنامه نويسی : اصفهان هاست